1) Numer konta do wpłaty oraz wszystkie dane dot. finalizacji transakcji znajdują się w e-mailu od allegro informującym o zakupie.
2) Koszt przesyłki jest każdorazowo podany w opisie aukcji.
3) Przy zakupie na różnych naszych aukcjach i niezależnie od ilości kupionych rzeczy, za przesyłkę płacisz tylko RAZ!
4) Jeżeli pojawił się jakikolwiek problem: przesyłka nie dotarła, zawartość jest uszkodzona, itp. uprzejmie prosimy o kontakt.
Mogło wydarzyć się wiele rzeczy, ale na pewno nie to, że chcieliśmy Cię oszukać.
5) Po zakończonej transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest on dla nas sygnałem, że transakcje została pomyślnie zakończona. Po otrzymaniu komentarza niezwłocznie odpowiemy komentarzem z naszej strony.
Wszystkie towary wysyłamy Poczta Polską zawsze Poleconym Priorytetem (idzie 24-48h).
Każdy towar przed wysyłka jest dokładnie sprawdzony a sama paczka bezpiecznie zapakowana.
Niezależnie od ilości kupionych rzeczy za przesyłkę płacisz tylko RAZ.
Do allegrowiczów z "kopertą" lub posiadających poniżej 10 pozytywów towar wysyłamy po wpłacie na konto.
Wszystkie niezbędne informacje do wpłaty pieniędzy otrzymają Państwo w e-mailu od Allegro, po wylicytowaniu przedmiotu.
Najlepszą formą kontaktu jest kontakt mailowy poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu",
odpowiedź ma e-maila otrzymasz w ciągu 24 godzin.
Lub kontakt telefoniczny pod numerem: 669-81-84-87
Jako kupujący wystaw pierwszy komentarz, jest to dla nas oznaka,
że towar doszedł do Ciebie cały i wszystko jest ok.
Nie wystawiaj pochopnie negatywnych komentarzy, zawsze staramy się aby klient był zadowolony i robimy wszystko co w naszej mocy.
|
|